Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

14 napos termék-visszaküldés

Célunk, hogy minden vásárlónk maradéktalanul elégedett legyen a választott szőnyeggel.

Ha a termék mégsem felel meg az elképzeléseinek esetleg hibás, ebben az esetben 14 napon belül lehetőséget biztosítunk a visszaküldésre. 

Visszaküldés menete:

• Írjon nekünk e-mailt a visszaküldési szándékáról a következő címre:

support@szonyegpont.hu

Kérjük, tüntesse fel a rendelési számot és a termék megnevezését!

• Válaszlevelünkben elküldjük a pontos visszaküldési címet és útmutatót.

• A terméket sérülésmentesen, eredeti csomagolásban kérjük visszaküldeni, minden tartozékával együtt.

• Amint a visszaküldött termék megérkezik és ellenőriztük az állapotát, 5–10 munkanapon belül visszautaljuk a teljes vételárat az Ön által megadott számlaszámra. 

Fontos tudnivalók:

• A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, kivéve, ha hibás vagy sérült terméket kapott.

• Használt vagy szennyezett terméket sajnos nem áll módunkban visszavenni.

• Ha a csomag kibontása után minőségi hibát tapasztal, kérjük, azonnal jelezze e-mailben (lehetőleg fényképpel), hogy gyorsan intézkedhessünk a cseréről vagy visszatérítésről.

Ha kérdése van a visszaküldéssel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk örömmel segít:

Email: support@szonyegpont.hu

Mobil: +36 70 206 7792

Elérhetőség:  Hétfőtől péntekig 9:00–17:00